Bosgra Onderzoek

Oogkliniek de Horsten: een 9,2 voor totaalindruk

Oogkliniek De Horsten heeft het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder haar patiënten. De respons op het onderzoek van het eerste half jaar 2012 was hoog (> 50%). Onder de aan de patiënten gestelde vragen kwamen onder andere de in de tabel genoemde onderwerpen aan bod met de daarachter genoemde tevredenheidscijfers:

  • Kwaliteit vooronderzoek  (cijfer  9,2)
  • Goede voorlichting van de behandeling  (cijfer: 9,2)
  • Hoe goed heeft de arts naar uw inbreng geluisterd  (cijfer: 9,5)
  • Medische deskundigheid van de artsen  (cijfer: 9,4)
  • Begeleiding/verzorging verpleegkundig personeel  (cijfer: 9,1)
  • Tevredenheid behandeling  (cijfer: 9,2)
  • Informatie nazorg  (cijfer: 9,1)
  • Totaalindruk van de kliniek  (cijfer: 9,2)

63% van de patiënten kiest uitdrukkelijk voor oogkliniek De Horsten vanwege de korte toegangstijden, 44% van de patiënten vanwege de centrale ligging en goede bereikbaarheid. 30% van de patiënten kiest uitdrukkelijk voor oogkliniek De Horsten vanwege de deskundigheid van de artsen en 28% van de patiënten vanwege de ervaring van familie of vrienden.

96% van de patiënten zal oogkliniek De Horsten bij familie en vrienden aanbevelen.

“Wij zijn zeer tevreden met de eerste uitkomsten uit het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek. De positieve resultaten en genoemde aandachtspunten zijn een uitstekende basis om de kwaliteit verder te verbeteren.”

Laat een reactie achter

Vertel ons wat u denkt...
En als u een foto wilt achterlaten bij uw reactie maak dan een gravatar!

Bosgra Onderzoek