Bosgra Onderzoek

Oogkliniek De Horsten start patiënttevredenheidsonderzoek

Het team van oogkliniek De Horsten streeft naar een zeer hoge kwaliteit van behandelen. Het is daarbij belangrijk te horen wat de patiënt vindt van de zorgverlening die zij ondergaan. Om hun mening te kunnen horen is de oogkliniek in maart 2012 gestart met een patiënttevredenheidsonderzoek. Met het Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) Klanttevredenheidsonderzoek kan aan de verplichting voor het ZKN Keurmerk worden voldaan op een wetenschappelijk verantwoorde wijze.

De eisen van IGZ, ZKN Keurmerk, ISO 9001:2008 en HKZ
Het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek voldoet aan alle eisen voor het ZKN Keurmerk, ISO 9001:2008 certificaat en het Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector (HKZ) Keurmerk. Het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek voldoet bovendien aan de eisen van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) die zij in de vragenlijst Basisset prestatie-indicatoren particuliere klinieken hebben neergelegd. IGZ noemt in de basisset het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek als een voorbeeld van een gevalideerde vragenlijst die ontwikkeld is om correct onderzoek uit te kunnen voeren.

Comments

6 Reacties op “Oogkliniek De Horsten start patiënttevredenheidsonderzoek”
  1. CJB Versteeg schreef:

    Ja ik ben heel tevreden over de gastvrijheid en de behandeling in de Horsten. De meedewerkers zijn erg vriedelijk en erg behulpzaam. behandeling daar is erg goed bevallen.Met een goed resultaat. Vriendelijke groet Dhr CJB Versteeg.

  2. Gerard van der Veen schreef:

    Zeer tevreden, zowel mijn echtgenote als ik. Attente ontvangst door alle medewerkers, zorgvuldig vooronderzoek, hoog niveau van service vóór, tijdens en na de (staar) operaties en zeer verantwoorde nacontrole met in één geval voorzetting van de behandeling na het vaststellen van nog een onregelmatigheid in het gezichtsvermogen. Totaalindruk; perfect!

  3. piet van der hulst schreef:

    3 weken geleden aan staar geholpen,goede begeleiding gekregen,

    met zeer goed resultaat ! bedankt allemaal

  4. Mevr.C.van Leeuwen schreef:

    snelle afspraak, vriendelijke behandeling en een prettige sfeer. Dit doet alles goed aan en maakt dat de behandeling soepel verloopt. Wanneer je bij de behandeling een probleem hebt wordt er naar een oplossing gezocht. Geeft een rustig gevoel. Ik ga volgende week met een gerust hart voor de tweede oog (staar) operatie

  5. Carla duijn schreef:

    Al jaren client bij Hester Nouhuys, zij heeft mijn ogen ge-laserd en een traanklier-operatie bij mij verricht. Zeer fijn behandeld en goede nacontroles. Fijn personeel, mooie accommodatie.

  6. JTh.Aartman schreef:

    Ben zeer tevreden vlotte wachttijd en de goede behandeling ik was reeds in het ziekkenhuis bij van de Berg
    met vriendelijke behandeling en goede..
    ook de ontvangst bij deHhorsten wordt op prijs gesteld.

Laat een reactie achter

Vertel ons wat u denkt...
En als u een foto wilt achterlaten bij uw reactie maak dan een gravatar!

Bosgra Onderzoek