Bosgra Onderzoek

Rijnzicht Oogkliniek scoort ruim boven landelijke benchmark

Rijnzicht Oogkliniek(laserbehandeling & lensimplantatie) heeft onlangs het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren onder haar cliënten. De cliënten geven gemiddeld een 8,9 en dat is ruim boven de landelijke Benchmark Klinieken die op een 8,1 ligt. 93% van de cliënten beveelt Rijnzicht Oogkliniek aan bij vrienden en familie.

Rijnzicht Oogkliniek scoort ook op alle andere kernvragen ruim boven de benchmark. Informatievoorziening krijgt een 8,6 (benchmark: 8,1), bejegening een 8,9 (8,3), behandeling 8,8 (8,1) en nazorg een 8,9 (8,0).

Gewaardeerd
De deskundigheid van de artsen en goede beoordeling door een onafhankelijke instantie (bijv. de Consumentenbond) zijn de belangrijkste redenen waarom men voor Rijnzicht Oogkliniek kiest. In de open vragen is duidelijk dat de persoonlijke benadering, eerlijke voorlichting en goede nazorg zeer gewaardeerd worden.

Optimaliseren
Rijnzicht Oogkliniek is blij met de positieve resultaten uit het ZKN Klanttevredenheidsonderzoek. Naast hun sterke kanten willen ze ook graag weten waar de mogelijke kwetsbare plekken zitten, zodat ze hun zorg kunnen optimaliseren en de kwaliteit steeds kunnen blijven verbeteren.’ 

Een reactie van een cliënt in het onderzoek:
“Het meest positieve vind ik de eerlijke voorlichting (ook de risico’s uitvoerig besproken) en de uitgebreide nazorg tot zelfs twee jaar.”

Bron: http://www.webregio.nl/groot-leiden/lifestyle/zorg-en-welzijn/artikel/1899439/informatieavond-laserbehandeling-en-lensimplantatie-bij-rijnzicht-oogkliniek.aspx

www.rijnzichtoogkliniek.nl

Laat een reactie achter

Vertel ons wat u denkt...
En als u een foto wilt achterlaten bij uw reactie maak dan een gravatar!

Bosgra Onderzoek